Compensaţia unică familiilor ce şi-au pierdut întreţinătorul în urma catastrofei de la C.A.E Cernobîl.
publicService.steps.title
- 1Pasul1
Depunerea cererii de solicitare a compensației unice familiilor ce și-au pierdut întreținătorul în urma catastrofei de la C.A.E Cernobîl la Casa Teritorială de Asigurări Sociale.
- 2Pasul1
Depunerea cererii de solicitare a compensației unice familiilor ce și-au pierdut întreținătorul în urma catastrofei de la C.A.E Cernobîl la Casa Teritorială de Asigurări Sociale.
- 3Pasul2
Examinarea setului de documente depuse, autentificarea copiilor, introducerea cererii în SI 'Protecţia Socială' (Front Office).
- 4Pasul2
Examinarea setului de documente depuse, autentificarea copiilor, introducerea cererii în SI 'Protecţia Socială' (Front Office).
- 5Pasul3
Transmiterea cererii şi setului de documente serviciului de prelucrare (Back Office).
- 6Pasul3
Transmiterea cererii şi setului de documente serviciului de prelucrare (Back Office).
- 7Pasul4
Prelucrarea documentelor şi emiterea deciziei de stabilire/refuz.
- 8Pasul4
Prelucrarea documentelor şi emiterea deciziei de stabilire/refuz.
- 9Pasul5
Aplicarea activităţilor de control privind decizia de stabilire.
- 10Pasul5
Aplicarea activităţilor de control privind decizia de stabilire.
- 11Pasul6
Aprobarea deciziei de stabilire de către Şef CTAS în SI 'Protecţia Socială'.
- 12Pasul6
Aprobarea deciziei de stabilire de către Şef CTAS în SI 'Protecţia Socială'.
- 13Pasul7
Lansarea procesului tehnologic privind plata în SI 'Protecţia Socială'.
- 14Pasul7
Lansarea procesului tehnologic privind plata în SI 'Protecţia Socială'.
- 15Pasul8
TranSferul surselor financiare în baza listelor emise din SI 'Protecţia Socială' prestatorilor serviciilor de plată.
- 16Pasul8
TranSferul surselor financiare în baza listelor emise din SI 'Protecţia Socială' prestatorilor serviciilor de plată.
- 17Pasul9
Ridicarea plăţii compensației de către beneficiar
- 18Pasul9
Ridicarea plăţii compensației de către beneficiar