Permis de procurare a armei de către persoane juridice
publicService.steps.title
- 1
- 2Analiza documentelor depuse,
- 3Eliberarea permisului
- publicService.costs.timeWord publicService.costs.cost publicService.costs.paymentWord publicService.costs.paymentPrice
Contract de muncă și ordinul de desemnare cu persoana angajată, care are atribuţii de gestionare, administrare şi întreţinere a armelor
Certificat de absolvire a unui curs de instruire teoretică şi practică în domeniul armelor şi muniţiilor, cu excepţia personalului în rezervă din cadrul autorităţilor administraţiei publice care au competenţe în domeniul apărării naţionale, securităţii statului şi al ordinii publice, precum şi din cadrul Centrului Naţional Anticorupţie, al Procuraturii şi al Departamentului Instituţiilor Penitenciare
8. Manualul MOE conform cerințelor 145.70, cu angajamentul semnat de managerul responsabil al întreprinderii privind punerea în conformitate cu procedurile specificate în manualul întreprinderii (MOE);9. Informația privind personalul de conducere (Forma 4 AAC);
Se prezintă pentru solicitant - persoană juridică
Contract de vînzare-cumpărare sau factura pro forma
Se depune, dupa caz - tradusă de un traducător autorizat
Certificatul medical (concluzie narcologică şi psihiatrică) şi avizul despre starea psihologică, eliberate cu cel mult 12 luni înaintea depunerii demesului, pentru persoana fizică care va desfăşura activităţi ce implică accesul nemijlocit la arme şi muniţii
Contractul de prestări de servicii
În cazul unei organizaţii specializate de pază. Se depune contractul încheiat de organizație în condiţiile Legii nr.283 din 4 iulie 2003 privind activitatea particulară de detectiv şi de pază, din care să rezulte faptul că ea urmează să desfăşoare una dintre activităţile de protecţie a persoanelor, de pază a obiectivelor, bunurilor şi valorilor, paza sediilor băncilor, partidelor politice, sediilor şi punctelor de lucru ale societăţilor care desfăşoară activităţi ce constituie monopol de stat, a sediilor armurierilor, depozitelor de arme, muniţii, de materii explozive, de substanţe toxice, de substanţe stupefiante şi medicamente ce conţin substanţe stupefiante, de metale preţioase şi pietre preţioase, obiectivelor la care se asigură paza cu efectiv de poliţie în cooperare cu societăţile specializate în activităţi de pază, a tirurilor în care se desfăşoară activităţi cu folosirea armelor letale, de pază a transportului unor valori importante, pentru paza transporturilor cu arme, muniţii, materii explozive, cu substanţe toxice, cu substanţe stupefiante şi medicamente care conţin substanţe stupefiante, cu metale preţioase şi pietre preţioase, cu înscrisuri de valoare, bani, titluri de credit, cecuri, precum şi cu alte valori, precum și celorlalte categorii de transporturi
Dovadă privind plata taxelor și tarifelor pentru serviciul solicitat
Ordin de încasare
Cerere
Cererea şi documentele însoțitoare pot fi depuse în una din următoarele modalități: 1) printr-un înscris în formă electronică, căruia i s-a aplicat o semnătură electronică bazată pe un certificat al cheii publice, nesuspendat sau nerevocat la momentul respectiv, prin Ghișeul unic. Ca alternativă, solicitantul poate remite documentul electronic la adresa electronică a ANRCETI (office@anrceti.md); 2) prin depunere, la sediul ANRCETI, personal sau de către un reprezentant legal al solicitantului; 3) prin serviciul de trimitere poştală recomandată, cu confirmare de primire.
Dovada deţinerii legale a spaţiului de depozitare a armelor şi a muniţiilor pentru care se solicită autorizarea, dotat cu sisteme de asigurare a securităţii acestora, la sediu sau, după caz, la punctele de lucru declarate conform legii
În conformitate cu prevederile Legii nr.190-XIII din 19.07.1994 cu privire la petiționare, petiția se depune în scris sau în formă electronică în limba de stat sau într-o limbă în conformitate cu Legea cu privire la funcționarea limbilor vorbite pe teritoriul Republicii Moldova
Se sancționează conform Codului contravenţional